Pagina instellingen

Tekstgrootte

  • Home
  • Onze school
    • Dit is De Trimaran
    • Identiteit
    • Passend onderwijs
    • Pedagogische en onderwijskundige uitgangspunten
    • School Maatschappelijk Werk
    • Schoolgids
  • Praktische informatie
    • Schooltijden
    • Vakantierooster
    • Ziekmelding en verlof
    • Voor- en naschoolse opvang
    • Bewegingsonderwijs
    • Downloads & protocollen
    • Veiligheid
    • Vertrouwenspersoon & klachtenregeling
  • Ouders
    • Medezeggenschapsraad
    • Ouderraad
    • Contactouders
    • Werkgroepen
    • Social Schools
    • Klachtenregeling
  • Werken bij
    • Team
    • Opleidingsschool
    • Vacatures
  • Partners
    • Partners
    • Sponsors
  • Contact
    • Aanmelden
    • Contactformulier
Geloof in onderwijs
Je doet er toe
Vertrouwen
Verbondenheid

  • Schooltijden
  • Vakantierooster
  • Ziekmelding en verlof
  • Voor- en naschoolse opvang
  • Bewegingsonderwijs
  • Downloads & protocollen
  • Veiligheid
  • Vertrouwenspersoon & klachtenregeling

Interne vertrouwenspersoon

Maak van uw hart geen moordkuil, probeer klachten te bespreken met de groepsleerkracht(en) van uw kind en als er geen bevredigend resultaat is, neemt u contact op met de bouwcoördinator en/of de directie. Ook kunt u zich wenden tot Lucia van Zanten (Interne vertrouwenspersoon De Trimaran), de leden van de medezeggenschapsraad of in het uiterste geval de Stichting CPOW. Problemen zijn er om opgelost te worden, maar dan moeten de betrokkenen er wel van weten (blijf er a.u.b. niet mee rondlopen).

Klachtenregeling

Niet elk probleem dat zich op school voordoet is een klacht. Voor een probleem dat niet op school opgelost kan worden bestaat een klachtenregeling. Deze klachtenregeling is op school beschikbaar. De regeling geeft aan dat bij een klacht contact opgenomen kan worden met hier bovengenoemde contactpersoon van onze school. Zij zal de klager mogelijk verwijzen naar één van de vertrouwenspersonen van CPOW. Deze contactlegging loopt via het bestuur. Deze vertrouwenspersonen kijken of zij kunnen bemiddelen. Wanneer dat niet lukt, helpen zij de klager de klacht neer te leggen bij de klachtencommissie.

Voor het behandelen van klachten is CPOW aangesloten bij een onafhankelijke klachtencommissie. Het adres van de Landelijke Klachtencommissie voor Katholieke en Oecumenische scholen is: Secretariaat van de klachtencommissie voor het Katholiek Onderwijs, Postbus 82324, 2508 EH Den Haag.

Klachtenregeling CPOW

Vertrouwensinspecteur

Bij het meldpunt vertrouwensinspecteurs kan men ook terecht met klachten over seksueel misbruik, seksuele intimidatie, fysiek geweld en psychisch geweld zoals grove pesterijen. Ook discriminatie, onverdraagzaamheid en extremisme zijn onderwerpen waarover u contact op kunt nemen. Het meldpunt vertrouwensinspecteurs is te bereiken op het telefoonnummer 0900 - 1113111.


Snel naar

Scholen op de Kaart

Over het ouderportaal

Hoe meld ik mijn kind aan?

Onderdeel van CPOW

Onze school Dit is De Trimaran Identiteit Passend onderwijs Pedagogische en onderwijskundige uitgangspunten School Maatschappelijk Werk Schoolgids
Praktische informatie Schooltijden Vakantierooster Ziekmelding en verlof Voor- en naschoolse opvang Bewegingsonderwijs Downloads & protocollen Veiligheid Vertrouwenspersoon & klachtenregeling
Ouders Medezeggenschapsraad Ouderraad Contactouders Werkgroepen Social Schools Klachtenregeling
Werken bij Team Opleidingsschool Vacatures
Partners Partners Sponsors
Contact Aanmelden Contactformulier
  • Cookie instellingen

Powered by Social Schools